Podvojné účetnictví

Vedení podvojného účetnictví třídění, označení, předkontace a uspořádání prvotních dokladů

  • pracování účetní osnovy
  • zaúčtování všech účetních dokladů
  • vedení účetního deníku
  • vedení hlavní knihy
  • vedení pokladní knihy
  • vedení knih pohledávek a závazků
  • sledování sald jednotlivých účtů
  • vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku
  • zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností (u plátců DPH)
  • tisk konečných verzí zpracovaných knih
  • zpracování účetní závěrky-rozvaha, výsledovka, cashflow, příloha
Pokud má účetní jednotka povinnost nebo přání nechat účetní závěrku ověřit auditorem, audit zajistíme našimi spolupracovníky. Jsme rovněž připraveni spolupracovat s auditorem, určeným účetní jednotkou (resp. jejím vlastníkem, dozorčí radou apod.).